Joo, toissa viikko tuli oltua oikein palkkatyössä. Työkaveri piti talvilomansa joten soittivat sinne sijaiseksi auraamaan ja hiekoittamaan. Hyvä homma.Hymy

Tänään lähti viljakuorma. Aika heikoksi jäi. Kylvö myöhästyi pikkusen ja sitten tuli kuivuus. Siinäpä se sitten. Onneksi hinta on vaihteeksi kohtuullinen ettei tarvitse ihan ilman myydä. Melkein 6h meni kuorman tekoon. Hitonmoinen pöly ja kipakka pakkanen käy mukavasti keuhkoihin. Vieläkin yskii ja niistää aivan mustaa räkää. Tämmöstä.

Huomenna lopultakin saadaan Coltti talvisäilöön. "Vähän" myöhässä, kuten yleensä mun hommat. Iltasella sitten lähdetään tavoittamattomiin. Foreca lupaa ainakin seuraavat 10pv mukavaa pakkasta joten metsäkämpällä tullaan viihtymään ahkerasti. Varmaan alkuviikolla taas kotiin ainakin käymään pesulla ja saunomaan ja vaihtamaan vaatteet. Saa nähdä onko sähköä vai joko on linjat poikki. Peräkorpeen ei nuo sähköt aina ole itsestäänselvyys.

GTi sunny projektikin on saanut uusia ideoita. Saattaisi olla mahdollista istuttaa luupään CA20 koneeseen 16v kansi. Kunhan saan alakerran jostain niin aloitetaan sovittelu iltapuhteiden ohella. Jos  CA16DE kannessa virtaus riittää vakionokilla niin iskutilavuuden kasvu 1,6 -> 2,0 pitäisi kasvattaa tehot 120hv -> 150hv. Siitä olis hyvä lähteä virittämään. Nenua, peltisarjaa, ruiskun säätöä...Kieli ulkona No, asia kerrallaan. Ensi kesäksi on suunitteilla jo pari muuta juttua joita kokeillaan vielä vakiokoneella.

Käyttöautot meinaa lakkoilla koko ajan. Syksyllä ostin 720 korisen Datsun pick-upin. Johan siitä katkesi runko, kun joku oli näköjään säilyketölkillä paikannut. Ihme ettei lukenut vielä Jalostaja tjsp.  No, runko saatiin kuntoon niin tuoreemmasta B11 coupesta tuli kuskin puolen takaiskari kurkistelemaan kontin puolelle. Ja nyt pikkarista taas puhkesi takakumi. Jo toinen. Mitäköhän seuraavaksi?

Katsotaan jos ehtisi taas kirjoitella useammin, kun kaikenlaista tapahtuu.